Familieejet denim med globalt mindset
Gabba er et familieejet denim brand med mere end 30 års erfaring i at lave jeans. Brandet er grundlagt af Ole og Karen Madsen med en vision om at skabe et moderne denimbrand. Med et globalt mindset samler Gabba inspiration fra hele verden. Det var derfor vigtigt for Gabba, at AWORK benyttede sig af billeder og videoer på Facebook og Instagram som var taget på Mallorca, for netop at understrege det globale mindset.
Gabba arbejder med materialer for at skabe det fedeste udtryk og stræber efter at få det maksimale ud af arbejdet med stoffet, trim og vaske. Formålet med samarbejdet var at skabe fokus på forskellige kollektioner gennem Facebook og Instagram Ads. Det var derfor relevant at AWORK at benytte sig af billeder, hvor produktet var i fokus. Gabba er et premium brand, og det var vigtigt at det visuelle udtryk også præsenterede dette.

Effektiv markedsføring
AWORK benyttede sig af Instagram Ads og Facebook Ads for at nå ud til Gabbas potentielle kunder. Ved at fokusere på social proof og en bred målretning - samt at lade Facebooks algoritme kontrollere - formåede vi at skabe stor engagement omkring Gabba. Særligt Instagram videoerne var en succes, og fik en eksponering på alt fra 119.860 brugere til 13.979 brugere på bare en uge.