Flot visuelt layout med fokus på tøj kategorier
Löfström går ind for kvalitet og holdbarhed, både til fordel for os og vores planet. Dette ses i mærkets tidsløse og klassiske stil. Samtidig har Löfström også elementer, som følger med moden og de skiftende trends. Löfström er en samling af forskellige trendy mærker såsom Mos Mosh, Leveté, Moss Copenhagen. Målgruppen er kvinder i alle aldre. Löfström ønsker at levere de bedste styles til deres kunder, men samtidig med en vis variation, så alle kan være med – både i stil og pris. AWORK har opbygget lofstrom.dk op, samt hjulpet med web-support undervejs i samarbejdet. Fokus var at skabe et visuelt flot layout med indgang ind til de forskellige tøj kategorier.

Stor omtale ved hjælp af Facebook og Instagram Ads
Ved at samle annonceringen i én kampagne og ved at lade Facebooks algoritme styre fik vi skabt stor omtalen af Löfström. I alt blev 22.752 brugere eksponeret for Löfströms annoncer på bare 7 dage.