Kom før dine konkurrenter på Google!

Med vores SEO får du målbare resultater og et skub fremad i Googles søgeresultater. Vi garanterer at mindst ét af dine søgeord kommer på Googles side 1! 

Fra kr. 1.199,- /md

Prisberegner - SEO

1
2
3
4

Beregn dit prisestimat på 2 minutter

Følg disse tre simple trin, så vi kan beregne prisen på din SEO

Hvor stor er din virksomhed?

Følg disse simple trin, så vi kan beregne prisen på dit projekt

Antallet af besøgende steg markant

Målet for markedsføringen var flere opkald, flere udfyldte kontaktformularer og flere store events. Med AWORKS hjælp fik virksomheden et løft og oplevede flere opkald og kunder. Konklusionen var, at AWORKS arbejde gav pote, eftersom antallet af besøgende på sitet steg markant. Dette var et tegn på, at SEO’en fungerede godt, da de mange bruger kom som følge af vellykket linkbuilding og relevant indhold på webshoppen.

Afspil video om AWORK kunde

AWORK standard

Til højre kan du læse hvad der er med i en AWORK SEO-pakke som standard. Det er dog ikke kun begrænset til dette, så tag endelig fat i os for en uforpligtende dialog.

Hvorfor AWORK?

Anerkendt bureau siden 2012

Altid tilfredshedgaranti

Toppen af Trustpilot

Gazelle 2021

Hvad får du med i vores SEO-pakke?

Specialisten udarbejder en søgeordsanalyse som giver viden om, hvilke ord din målgruppe bruger, når de søger efter produkter eller ydelser, som du tilbyder på din hjemmeside eller webshop. 

Vores søgeordsanalyse viser også, hvor mange søgninger der er på de enkelte søgeord og dermed, hvor potentialet er størst for at få flest besøgende ind på siden. 

Som noget helt unikt, får du tilknyttet en fast SEO-specialist, som hjælper dig til top i Googles søgemaskine. Specialisten starter med en grundig analyse af din hjemmeside, linkprofil og dine konkurrenter. Når vi analyserer din virksomhed, skaber vi det bedste udgangspunkt for, at vi i samarbejde med dig kan finde de søgeord, der passer bedst til din virksomhed. Som en del af vores SEO-ydelser hjælper vi dig også med at optimere din hjemmeside, så den fremstår relevant og brugervenlig, og så den lever op til de tekniske SEO-krav om indlæsning og hastighed, samt overholder Googles retningslinjer.

Formålet med SEO er overordnet at skabe mere trafik på din hjemmeside eller webshop og få så mange besøgende som muligt, som forhåbentligt bliver til kunder. Med god SEO kommer du altså frem hos kunder, som allerede har brug for din ydelse/produkt, og derfor også er mere villige til at få købt noget. 

Intern linkbuilding er ekstremt vigtig for din SEO. Interne links hjælper Google med at finde, indeksere og forstå alle landingssider på din hjemmeside. Interne links kan være alt fra menulinks, billedlinks, knaplinks og tekstlinks i brødtekster.

Intern linkbuidling er arbejdet med at oprette og tilpasse interne links, så både søgemaskiner som Google og brugere nemmere kan finde vej til dine sider. Vi hjælper dig med linkbuilding, så du øger din hjemmesides synlighed.

Vores mangeårige erfaring med SEO, gør os overbeviste om, at vi får dig på side 1. Vi garanterer dig derfor, at mindst ét af dine søgeord kommer på Googles side 1.

Afhængig af hvilken SEO-pakke du har købt, optimerer vi løbende tekster på din hjemmeside, så de indeholder dine relevante SEO-ord. God, relevant og brugbar søgemaskineoptimeret tekst medfører trafik til din hjemmeside måned efter måned. 

"Hvorfor er det så vigtigt at have en topplacering på Google? Fordi der hver eneste dag bliver foretaget en søgning på Google, efter lige præcis det produkt du sælger! Din vej til succes er derfor gennem god SEO.

SEO handler ikke kun om mængden af content, altså tekster, billeder, video m.m., men i stedet også om relevansen og kvaliteten din content. Med min rådgivning og hjælp garanterer jeg dig en plads på side 1 i Googles søgemaskine."
Mette Nikolajsen
SEO & Digital content specialist

Se lidt af vores arbejde nedenfor

Vi søger altid dybdegående indsigt i vores kundes virksomhed og industri.
Det sikrer, at vi får skabt et stærkt digitalt fundament, som giver
resultater på den lange bane.

Processen

Vi har siden 2012 arbejdet med Google SEO. Du er dermed sikret et SEO-bureau med kæmpe know-how. I AWORK ved vi, hvad der skal til for at opnå resultater gennem relevante og brugbare SEO-ord. 

Kendskab og analyse

Første skridt er en grundig analyse af din hjemmeside eller webshop, linkprofil og dine konkurrenter. Når vi analyserer din virksomhed, skaber vi det bedste udgangspunkt for, at vi i samarbejde med dig kan finde de søgeord, der passer bedst til din virksomhed. Som en del af vores SEO-ydelser hjælper vi dig også med at optimere din hjemmeside eller webshop, så den fremstår relevant og brugervenlig.

Løbende optimering

Afhængig af hvilken SEO-pakke du har købt, optimerer vi løbende tekster på din hjemmeside eller websjop, så de indeholder dine relevante SEO-ord og intern linkbuilding. God, relevant og brugbar søgemaskineoptimeret tekst medfører trafik til din hjemmeside eller webshop måned efter måned.

Øget trafik og salg

Formålet med SEO er at skabe mere trafik på din hjemmeside eller webshop og få så mange besøgende som muligt, som forhåbentligt bliver til kunder. Med god SEO kommer du altså frem hos kunder, som allerede har brug for din ydelse/produkt, og derfor også er mere villige til at få købt noget. 

FAQ

De mest gængse spørgsmål vi får omhandlende SEO. Måske finder du svaret nedenfor, ellers skriv skriv til os i chatten eller via vores kontaktinformation.

SEO også kendt som Search Engine Optimization er en organisk og gratis måde at øge ens position på Googles søgeresultater. 

Alle store søgemaskiner så som Bing, Google, Yahoo osv. benytter sig af at lægge de mest relevante hjemmesider og webshops øverst på søgeresultaterne, så det er mere relevant i forhold til hvad brugen søger efter. For at øge sin SEO placering, skal man opsætte sin side efter SEO’ens standarder og gøre siden Google-venlig. Undersøgelser viser at 90% af trafikken på internettet skabes via søgemaskiner.

På Googles søgemaskine er der betalte søgeresultater og ikke betalte søgeresultater. De betalte søgeresultater kaldes også for Google Ads, hvor de ikke betalte søgeresultater sker gennem brugen af SEO-ord og intern linkbuilding. For at få det bedste SEO-resultat. og maksimale antal besøgende på din hjemmeside/webshop bør du både benytte dig af både Google Ads og SEO, da du så opnår trafik via betalt annoncering og organiske resultater. 

Alle virksomheder der ønsker trafik og salg til deres hjemmeside eller webshop bør benytte sig af SEO. Fordelen ved SEO er, at du ikke betaler hver gang nogle klikker ind på din hjemmeside, hvor andre annoncer som Google Ads koster per klik. 

Alle typer virksomheder kan benytte sig af SEO. Det vil helt sikkert gavne din virksomhed at benytte SEO, hvis du har budskaber, du gerne vil have skal ramme en større målgruppe, hvis du har et produkt, du gerne vil sælge eller en ydelse eller service, som flere mennesker skal vide eksisterer.

AWORK tilbyder forskellige SEO-pakker. Kontakt derfor en af vores specialister på telefon : +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@craft.awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til SEO.

Hos AWORK tilbyder vi SEO-pakker, hvorfor priserne på pakkeløsningerne varierer. Vores priser starter fra kr. 1.199,- /md. 

AWORK tilbyder forskellige SEO-pakker. Kontakt derfor en af vores specialister på telefon : +45 88 37 47 88 eller via e-mail: smb@craft.awork.dk. Vi har nogle af de mest konkurrencedygtige priser på markedet, når det kommer til SEO.

SEO giver din virksomhed utallige fordele. Hvis du ønsker at dominere dit marked, har vi anført de fordele, som er afgørende for din virksomheds succes. 

  • Kontinuerlig relevant og gratis trafik
  • Naturlige, organiske resultater på Google har som regel højere troværdighed for brugerne end betalte
  • Du fanger de kunder, som allerede efterspørger dit produkt – brugerne har altså allerede et behov efter dit produkt eller ydelse
  • At ligge i toppen på side 1 betyder, at din hjemmeside eller webshop får mere eksponering end dine konkurrenter
  • Jo højere du ligger i søgeresultaterne, jo større chance er der for, at potentielle kunder finder dine varer/ydelser 

Det kommer meget an på den bestemte case vi arbejder med, men det er ikke unormalt, at man først ser resultater i Googles søgemaskine efter ca. 2-4 uger, efter man har sat sig fast på nogle søgeord (efter søgeordsanalysen og søgeordene er valgt).

Nej der er ingen klik-pris når det kommer til SEO. Det gør der kun hvis du annoncerer gennem Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads eller LinkedIn Ads. Når man arbejder med SEO, så er det kun os som SEO-bureau du betaler for SEO-arbejdet.

Er du klar til at komme i gang?

Bliv kontaktet ved at klikke på knappen nedenfor eller ring på 88 37 47 88.
Vi rådgiver jer til valg af den rette løsning og strategi, så vi sammen kan opnå jeres mål.

Hvorfor er SEO relevant for mig

SEO – også kendt som Search Engine Optimization – er en organisk og gratis måde at øge ens position på Googles søgeresultater. På Googles søgemaskine er der betalte søgeresultater og ikke betalte søgeresultater. De betalte – også kaldt for SEM Search Engine Marketing – går ud på at man betaler sig til at komme højere op på søgeresultaterne.

Alle store søgemaskiner så som Bing, Google, Yahoo osv. benytter sig af at lægge de mest relevante hjemmesider og webshops øverst på søgeresultaterne, så det er mere relevant i forhold til hvad brugen søger efter. For at øge sin SEO placering, skal man opsætte sin side efter SEO’ens standarder og gøre siden Google venlig. Undersøgelser viser at 90% af trafikken på internettet skabes via søgemaskiner.

Hvordan bliver min SEO en succes

Når det kommer til SEO er der tre faktorer du bør ligge vægt på. Det er den teknisk SEO, onpage SEO og linkbuilding. Alle disse faktorer er med til at sidens brugervenlighed, tekstrelevans og meget mere.

Den tekniske SEO

Størstedelen af alle søgninger sker i dag ved brug af en smartphone. Derfor er det vigtig at hjemmesiden er konvertible og responsiv med smartphones. Dette er også en af de tekniske faktorer Google ligger vægt på. Derudover omhandler den tekniske SEO også, kvaliteten af koden, billeders optimering, hjemmesidens arkitektur og andet.

En faktorer der også har betydning for hjemmesidens SEO, er hvor hurtigt siden loader. Hvis siden loader for langsomt, får du en høj bouncerate. Bouncerate er de brugere der har klikket ud af din hjemmeside/webshop uden at have foretage en handling. For at reducere loadtiden på din hjemmeside/webshop, gælder det om at benytte sig af en god hjemmesidebygger, samt. gøre brug af billeder, der fylder så lidt som muligt, men stadig har en god kvalitet.

Søgeordsanalyse er en vigtig del af SEO arbejdet på hjemmesiden. For at rangerer på Google så godt som muligt, er det vigtigt at fokusere på meget få søgeord. En side skal helst kun rangerer på ét søgeord og derefter kan man udvælge ord, der relaterer sig til det udvalgte søgeord. Når man vælger søgeord, er det vigtigt at sætte sig i kundens sted, og tænke på hvilke ord kunderne søger på, i den ønskede hensigt. 

Onpage SEO

Når det kommer til Onpage SEO gælder det om at således at Googles algoritmerobotter finder siden relevant. Det betyder at indholdet også skal være relevant og unikt, så du bliver rangeret bedre. På hjemmesiden, indsættes søgeordet i sammenhængende tekster, da Googles søgerobotter er i stand til at vurderer, hvorledes de indsættes i sammenhængende tekster. For at gøre teksterne endnu mere relevante, skal du anvende synonymer og relevante ord indenfor området og det valgte søgeord.

For at forbrugerne ikke bouncer, er det desuden også vigtigt at sidens indhold er relevant og læseligt overfor brugerne. Hvis mange brugere bouncer fra siden er det med til at hjemmesidens google søgeresultat bliver dårligt.

Når teksten formidles er det ikke kun vigtigt at lægge vægt på søgeord og synonymer, men også at lægge vægt på læsbarheden. Det betyder at teksten skal være nem at skimte, have læselige mellemrum og give et hurtigt svar på hvad de søger. Overskrifter skal kodes, således at de er registreret som en H1 tekst. Billeder på hjemmesiden skal have relevante URL’er og det man kalder for Alt-tags.

Linkbuilding

For at arbejde på hjemmesiden/webshoppens linkbuilding skal de forskellige undersider, have en rød tråd, der forbinder de forskellige sider med hinanden. Dertil bruges interne links. Interne links, er links du kan klikke på i teksten som henviser til en anden af dine sider. Disse links hjælper Google med at forstå siden bedre. Udgående links, er med til at skabe troværdighed. Udgående links er andre der henviser til din hjemmeside/webshop eller dig der henviser til deres hjemmeside/webshop. Det gælder om for dig at få troværdige kilder til at henvise til dit site, da det er dem der skaber de bedste Google-resultater.

Title og Meta descripition er det indhold der kommer til at stå på Google. Det er altså det indhold som skal få brugeren til at vælge din hjemmeside.

Du vi også kunne øge din SEO ved at få et SSL certifikat. SSL certifikatet sikrer at de informationer brugere indtaster på din side ikke bliver misbrugt af hackere. Det gøres ved at kode indholdet, og kun gøre det muligt at læse indholdet ved at have en virtuel nøgle. SSL certifikatet gør også at du i Googles øjne er en “rigtig” virksomhed.

Kom i top på Googles søgeresultater

De fleste brugere på Google vælger hurtig en leverandør af det produkt/ydelse de leder efter. Det er derfor vigtigt for din virksomhed, at ligge på en relevant placering, helst på side 1. Hvis du ligger for langt nede på søgeresultaterne, kan man godt misse en masse trafik til hjemmesiden.

I det du kommer højere op på Googles søgeresultater, gør det også at du øger dine muligheder for at få en større målgruppe, idet din hjemmeside/webshop bliver eksponeret overfor flere brugere end hidtil. Ved brug af SEO, er chancerne større for at få flere kunder.

SEO er også en billig måde at markedsfører og skabe opmærksomhed omkring din virksomhed.

Udover det er SEO også en guideline som er med til at danne rammerne for din hjemmeside, så den bliver så brugervenlig som muligt. Hjemmesidens indhold bliver mere relevant, og siden får en rød tråd, så brugerne ved hvordan de skal navigere rundt. De mange forskellige faktorer er med til at øge din hjemmesides kvalitet, troværdighed og derved gøre den mere unik og adskille den fra dine konkurrenter. Så hvorfor ikke benytte sig af SEO?

Hvorfor vælge et SEO bureau til at udarbejde min SEO?

Når du arbejder med at implementere SEO på din hjemmeside/webshop er der mange tiltag du skal gøre for at SEO’en får den ønskede effekt. Derudover er der mange af tiltagene der kræver at du kender til avancerede funktioner. Derfor kan det i længden godt være du selv kan implementere få tiltag på din hjemmeside, men for at det som helhed får en effekt kræver SEO også avancerede tiltag. Derfor bør du vælge et SEO bureau som AWORK, som har erfaring indenfor området og ved, hvordan vi netop skal få din hjemmeside eller webshop op på Googles søgeresultater.