Support

Du bestemmer hvilken support der passer bedst til dig. Telefon, mail, chat eller HelpDesk. Det er nemt og lige til.

Vejledninger til mail-opsætning

Nedenfor finder du de mest anvendte vejledninger i forbindelse med mail-opsætning.

Telefon

Har du telefonisk support med i din løsning, kan du ringe alle hverdage, på det udleverede nr., 9.00 – 14.00.

88 37 47 88

Mail

Alle hverdage 8.30 – 16.15

Send til følgende mail-adresse: support@craft.awork.dk

Send mail

Chat

Man-Tors: 8.30 – 16.15
Fredag: 8.30 – 15.00

Start chat på knappen her.

Start chat

HelpDesk

Artikler, vejledninger og meget mere online-hjælp lige her.

Gå til HelpDesk

Læs mere

Indsend indhold

Skal du have lagt tekster, billeder eller video ind på din hjemmeside, så lad os gøre det for dig.

Læs mere

Indsend dine ønsker

Ønsker du en ny integration, tekstforfatning eller noget helt tredje, så indsend dine ønsker.

Læs mere

Driftsinformation

Hold dig ajour med driften ved at tjekke driftsinformation på vores web-og mail-servere lige her.

Læs mere